Dilos01 tabiki 🙂 etleri buzluktan çıkarıp 15 dk beklettikten sonra buzluyken incecik doğruyorum daha rahat doğranıyor küçük kesmiyorum normal İskender boyutunda vaktim varsa tencere de yoksa düdüklüde haşlıyorum şimdi tencereye koydum su ekledim iyice kıstım imil imil pişti. Altını kapatmadan tuz tereyağ koydum içine domates ve biberleri közledim bayat ekmeğim vardı onları küp küp kesip tereyağla hafif kıtırlaştırdım 2 yemek kaşığı salça biraz su biraz tereyağ ocakta kaynattım ekmekleri en alta pişen etleri üzerine onun üzerine de salçalı sosumu en üste de erittiğim kızgın tereyağından döktüm misler gibi afiyetler olsun 🤩🌸