Kızım 3500 gram doğdu ilk hafta 3300e düştü şu an 43 günlükken 4300 geldi sadece anne sütü alıyor bir türlü doktoru memnun edemiyorum. Öğün mü atlıyorsun demeye kadar getirdi işi. Sağlık Ocağı normal dedi artık kafayı bozmuş durumdayım çocuk memeye yaklaşınca ağlıyor. Sürekli uyurken veriyorum i. Sizce çok mu az ?