Merhaba ,
prematüre bebek annesi olmanın zorluklarını hepimiz yaşadık ve hiçbir bilgimiz olmamasına ragmen .bu süreç bizim için hem yorucu ve yıpratıcı oldu.merak ettigim konu; bebişler yaşıtlarını yakaladı mı? aşı takvimini nasıl ayarladınız?benımkini dogar dogmaz aşılara başlattılar