ilkerinannesi Bebeğim 18 günlük pişik oldu doktor hametan yazmıştı ama işe yaramıyor. Pişikleri yüzüne altını her açtığımda ağlıyor yavrum bize tek seferde geçirecek çok iyi gelecek krem vs önerirmisiniz ☺️
Syktoprak ilkerinannesi hamedan deneyin ben çözümü onda buldum hepsini denedim olmadı tabi dr götürdüm bastan 1 haftalık travazol ve trosdy tedaviye yanıt verdi yine tekrarladı şuan sadece hamedan kullanıyorum
Asaftugce42 ilkerinannesi travazol u deneyin. Mantar/egzama gibi olabilir. Ama 3 günden fazla kullanmayın. Kortizonlu bir krem. Travazoldan sonra hemen bepantol veya sudocrem ile devam edin.
theAna ilkerinannesi ileri seviyedeyse çok az travazol kullanabilirsiniz. ama sadece 2 gün günde bir ya da iki defa kullanmanız yeterli zaten hemen tedavi ediyor. önleyeci olarak bepantol tavsiye ederim çok iyi.
Milena11 ilkerinannesi neden pişik oldu ona bakın kullandığınız bez ıslak mendil bunları değişin altını sık alın bol bol havalandır ın ve hergün yıkayın. Sudocrem içeriği temiz değil ama geçene kadar kullanın sonrasında mustela kullanabilirsiniz. Birde takipte olun alerjik bebeklerde pişik daa çok rastlanıyor
ilkerinannesi Milena11 poposu değil yanları ve poposunun üstü pişmiş aynı bacaklarının yan tarafları ve popo üstü pöç dediğimiz yer pişmiş altınj çiş yapsa bile anında değişiyorum ıslak mendil de Sleepy. Saf su kullanıyorum ilaçsız bezimiz de Sleepy natural
ZmrNsa09 ilkerinannesi hametan cok övülüyodu bende aldm.ama.pek begenmedm bübchen tavsiye ederim hemen geciriyo
ardenbebekk ilkerinannesi mustela kesinlikle ama her kaka yaptığında sürüyorum ben hiç es geçmeden iyice temizledikten sonra
Milena11 ilkerinannesi değiş bezini her bebek farklı prima bile piyasadaki en iyi bez pişik yaptığı bebekler var. Islak mendil kullanma birsüre alt temizleme pedleri var pamuk onları ılık suyla ıslat öyle kullan