Kızlar 14 günlük bebeğimin göbek bağı 4 gün önce düştü ama bir parça kalmıştı oda kanamıştı doktora gittik dün doktor o kalıntıyı çıkarttı ve orayı nitrit asitle dezenfekte ettim dedi ama geceden beridir hala akıntısı devam ediyor içinden sarı akıntı gibi gözüküyor ama kuruyan ve atletine bulaşan şeyin rengi ise kırmızı ben anlayamadım bu durumu yaşayan varmı neden böyle oluyor akşam eşim işten gelince tekrar götürücez ama sizlere de sormak istedim yardımcı olur musunuz neden böyle akıntı oluyor