agacal Avusturya’da olsaydınız kardeşim bu işleri yapıyor diyecektim , iptv diye bir şey var tvyi yükleniyor ya da bir aparatı var tvyi bağlıyorsunuz oradan izliyorsunuz senelik bir ücreti var her sene yenileniyor. Biz yaklaşık 7 yıldır kullanıyoruz çokta memnunuz çanaktan avrupa yayınını izlemekten reklamlarını izlemekten gına geliyordu