Öncelikle merhabalar içinizde mimar yada eşi mimar olanlar varsa danışmak istediğim bir meselem var ; şimdi biz bir bucuk yıl önce kiradan kurtulalım artık diyip gücümüzün yettiğiyle istanbulda bodrum kat bi daire aldık üç yıllık yeni bir bina evin genişliği vs herşeyi iyi güzel 110 mt2 evim fakat şöyle bir problemimiz var evimin olduğu konum hafif rampada ve bu yüzden binanın ön cephesinden benim evimin camları görünmüyor arka cepheden mutfağım ve diğer odanın camları görünüyor yani binanın ön cephesine bakan iki odamın penceresi yok kör cephe arka tarafta mutfak ile yan oda da sadece pencere var bahçe vs de yok çünkü hem arka hem ön cephe cadde olduğu için bahçe durumuda yok mutfağım büyük baya mutfağın camının oldugu kısma cok büyük olmayacak sekilde içerden duvar ördürüp mutfak camını o örülen duvarın içine denk getirip en azından balkon tarzı gibi bişey istiyorum eşim ben sigara kullanıyoruz cünkü ve evde cıkabiliceğimiz alan yok sürekli bina dışına cıkıyoruz sizce dediğim durumu yaptırabilirmiyim nasıl olur düşüncelerinizi alabilir miyim umarım anlatabilmişimdir 😬