Keremgs Arkadaslar 38 gunlk bebegm var dilinde sut gibi bisey var gecmio mantarms sanrm dun eczaneden bi ilac aldm ama fayda etmedi dha ne zaman gecer ne kullandnz yasayan anneler var mi acaba ??
Silifkecilegimmisin Keremgs Ben ilacın yanında birde tülbent ile ağzını sildim dilinin üstünü kenarlarını felan iyice ılık su ile, karbonat ile de sliyorlar. Oda temizliyor düzenli yapın ve ilacını ihmal etmeyin geçici bir şey🙏
46Seyma46 Keremgs Doktorunuza sormadan ilaç kullanmayın. Pamukçuk olabilir bizde de olmuştu doktor şurup şeklinde ilaç verdi o şekilde geçmişti
Tombikdonerartikcokpahali Öyle kendinize gore ilaç almayin ya mantar değilse? Sadece süt kalıntısıysa? Bizde de vardi ama tamamen geçti şuan zamanla
Syktoprak Keremgs pamukcuktur ve dut surubu ıle temizleniyor bıldıgım kadarıyla bırde cok yoksa zaten bebek sürekli emdiği içindir memeyi rahat tutuyor sa bisey yoktur