Musnil Zlm bende oturuyorum kucağımda 2 3 dk çünkü bebem oturmak istiyo bazen destekli de otu tutuyorum canım
Zlm Musnil bende öyle yapiyodum eğer gutan birisi varsa azıcık meyilli oturutup yedirebilrisiniz yoksa yastıkları arkasına doldurun öyle otururum yarı yatar durumda Yada zaten oturtuyosaniz bence zaten iki kaşık vermek çok surmuyo ,😄
Metehan123 Benimki meme mama beraber gidiyodu denemedigim mama kalmadi zor kilo aliyodu 4.5 aylikken tadimlara basladik 5.5 aylikken ogunlere gectik ek gidayla kilo aldi