Goktugmomm Kızlar 14 aylık oğlum var çizgi film bağımlısı artık izletmek istemiyorum en azından sınır koymak istiyorum. Küçük olduğu için laftan da anlamıyor haliyle. Ağlama krizlerine giriyor birlikte oyunlar oynamak istiyorum ama henüz oyun oynamayı da bilmiyor. Napıcam akıl verin.
[silindi] Goktugmomm oyun evleri var nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama istanbulda neredeyse her semtte oyun evleri var. Çok güzel meşgul oluyorlar
AgentMom Goktugmomm tv ve telefondan açmayacaksınız. Sizde izlemeyeceksiniz. Bir hafta zor olur alışır.
feratlarkupeklergiremez Goktugmomm ağlar ağlar unutur en son bir kriz geçirir (sönme patlaması) sonra pes eder. Siz tutarlı olursanız sıkıntı olmaz
AgentMom Goktugmomm konuşup açtırmamalı deneyin. Olumsuzlukları anlatın. Bunlarla ilgili yazılar var onları okutun
Honki_Ponki Goktugmomm Sihirli kalemler var birde bitmeyen defter alın ona onunla oyalansın unutur bişiyler yazıp çizdikce eşyalara bişey olmuyor bunlarla çizme dshi olmuyor
efuchan Goktugmomm biz tv izlemiyoruz pek sadece çizgi film için açıyoduk baktık çocuk tv onun eşyası sanıyo biz de izlemesek de tvde herhangi bi kanal açıyoruz bazı zmnlarda onun için baby tv açıyoruz böyle böyle alışıyo gibi yani tvde çizgi film yoksa oyununa dönüyo ama reklam ilgisini çekiyo tabi uzmanlar zaten sıfır ekran demiyo kontrollü ekran diyo ben hiç izletmiyorum çok zararlı fln dicek arkadaşlar gelip linçlerse şaşırma çözüm odaklı olursak azaltmaya gitmek çocuğu daha az yoruyor kanımca hatta bu her şey için geçerli bence
Balkupum2505 Goktugmomm ben tvyi kaldirdim valla acsamda pür dikkat izleyen bi cocuk deyil zaten. Bazen mutfaga yanima alıp tabletten aciyorum 5 10 dakika kapatsamda 2 mızmızlaniyo unutuyo 18 ayligiz bizde
Deletedmom5284 14 aylık çocuğu nasıl o kadar bağımlı yaptınız hiç mi oyun oynamıyosunuz gezdirmiyosunuz resim çizmiyor boyama yapmıyosunuz bütün gün televizyon mu izliyor, evimde 2 tv var yinede izlemez izletmeyiz, görürse izler açmayın bakmasın.
2oglananasi Goktugmomm alin disariya çıkarın suyla oynatin her bebek sever ev islerini beraber yapin.gercekten isterseniz yaparsiniz 14 aylik bir bebek bagimli ise bunu siz yapmissinizdir 2 yasa dogru bebeginizde gelisimde farklilik gorunce cok uzulursunuz birakin aglasin 1 aglar 2 aglar 1 haftaya unutur
sedaykn Goktugmomm Net olun. Bence hiç izletmeyin. Ama izleteceğim diyorsanız somut bir süre belirtin. Şu zamana kadar izleyebilirsin deyin ve o zaman gelince kapatın. Ağlasa da açmayın tutarlı olun. Sınırlar çok önemli. Baktınız susmuyor. “ Çizgi film izleyemediğin için üzgünsün. Ama bugünlük süren bitti izleyemezsin ama istersen ……. yapabiliriz” deyin. Sevdiği, ilgisini çekecek başka bir şeye yönlendirin. İstikrarlı olursanız bir süre sonra sorun çözülür.
Mavilimorcicek Kızlar benim oğlum da reklamcı normal de çizgi film falan hiç açmadım ne tv ne telefon ama rekalm çıkınca izliyor sonrası devam oyuna