Lulemom Bi tek ben mi hissediyorum. Kime sorsam hissetmiyorum diyor. Ama ben 3 ay oldu en başından beri hissediyorum. Doktorla alakalı bi durum mu acaba. Yoksa böyle olabiliyor mu
YadeeeeeAsel Lulemom ben hiç hissetmiyorum yarası geçti sayılır benim de 3 ay oldu ama orayı elleyince uyuşukluk hiç geçmicek gibi
Mevacanimkizim Lulemom 14 ay oldu hissetmiyorum dokundugumda bazı yerlerinde iğne batması gibi oluyor tanidiklarim var yıllardır geçmemiş olan 🤷
Meryem09 Lulemom bende hissetmiyorum hatta sadece regli olacağım zaman hafif bir ağrı oluyor o kadar 5 ay oldu olalı
ElitaMom Lulemom en başından itibaren bende hissediyorum. Hiç his kaybı olmadı. 3. Ayım bitti. Hissetmesem içim huzursuz olurdu sanırım 🤭
Yusufagahinannesi Lulemom 6 ay oldu hala hissetmiyorum doktor senelerce hissetmeyeler olabiliyor dedi