jilimana Güzel anneler kızımın bağışıklığı düşük (3 yaşında) imuneks ş şurup alayım diyorum kullanan oldu mu? Önerir misiniz?
Papatyam-46 jilimana canım bebeğinin doktorunu ara sor daha iyi için daha rahat eder ben öyle yapıyorum hep
graycloud jilimana Doktor kızım sık hastalanıyo diye verdi 3 ay önce o zmandan beri hastalık yüzü görmedik şükür
Teemo07 jilimana ben kedim için kullandım bağışıklığı çok düşüktü, ölmek üzereydi.. Burda anne de bununla ilgili bir post açmıştı tavsiye diye.. Tabi yine doktora danışmak lazım.
jilimana Teşekkürler hanımlar iyi olduğunu biliyodumda kullananlardan da duymak istedim doktorumuza da sorup başlatcam kızımı bende sağolun :)