Kadil benimde bebegimbisin tedavisi gördü sonra enfeksiyibda kapmis ilk 7 gunun 5gunu hastanede gecti amaorda daha cok bebegime alismistim ilk iki gun kucaktan kucaga gevtigi icin bebege isinamastim kimseninde umrunda degildi sonra yogun bakimda surekli emzirmeye gidiyodum ordakilerde annesi diyolardi nasil mutlu oluyodum oyle oyle biraz alistim ama tam alismam 3 ayi buldu 1 aydir herseyini anliyorum hem abart canim nolmuski ilerde hatirlayip gülersin. Herseyi abartili yasa ilk bebeginmis kackere bu ani yasayabilceksin ki ikinci bebeginde olsa belki bu kadar ozel olmucak tecrube insani biraz duygusuzlastiriyo sanirim bebegim gulse bana sanki tek gulen bebek benimmis gibi davraniyorum