Cirkin MinnakKuzucuk merhaba. Kızım 7 ay önce yürümeye basladı 11 aylıkken o zamanda hediye olarak attipas markasından ayakkabı gelmişti onu kullandık ilk. Sonra minipicco ortopedik ayakkabı aldık. Simdi yine minipicco dan bot aldık. Bu ayakkabı konusunda benim de cok kafam karısık ama biz bunları kullandık. Vicco da cok iyi diyorlar. Belki bir fikir olur
Unknown MinnakKuzucuk Vicco bu konuda en iyilerden. Deneyerek almanızı tavsiye ederim. Kalıptan kalıba bile fark ediyor aynı marka olmasına rağmen.
Mommysharkdoodoodoodoo Vicco. 2,5 yıldır kullandığım tek marka. Anatomik olduğu için tercih ediyorum. Genelde kalıpları küçük oluyor denemeden ya da ayağını ölçmeden almayın.