Selam hanımlar✋🏻Kızım sadece 1 ay emdi sonra meme reddi oldu tamamen bıraktı emmeyi. O zamandan beri sadece mamayla besleniyo ama 20 gündür filan mamaya da memeye yaptığı gibi yapıyo kafasını itiyo ve diliyle biberonu dışarı atıyo. Sadece uykudayken çenesini açıp biberonu koyuyorum o zaman yiyo🙄Doktor mama değiştirin dedi bebelac gold kullanmaya başladık ama değişen bişey yok. Napıcağımı şaşırdım artık stresten bu durumu yaşayan, önerisi olan var mı acaba ?