hmz bende senin gibi emzik veriyorum cnm. Önemli olan sadece emzirdikten sonra vermen. Yani uykuya dalması için araç :) hani bazı bebekler uyanıkken, oyun oynarken, gündüzleri ağzında tutuyor ya, onu yapmadığın sürece sıkıntı yok bence. Uyanıkken asla vermedim emziği, uyku aracı olrk kullandm hep şimdi 8 aylık bazen deniyorum ne yapacak diye asla ağzına almıyor:) uykuya daldığı an diliyle ittiriyor emziği ztn