Selam güzel anneler size bir kaç sorum olacak
Bebeğim bugün 4. Ayına girdi sabaha kadar saat başı uyanıyor
Uyku problemi yaşıyoruz uyumak istiyor fakat uykuya direniyor bu sefer de ağlama krizlerine giriyor huzursuzluk yaşıyor
İştahsızlık yaşıyoruz zorla meme vermeye çalışıyorum almıyor mama veriyorum onu da icmiyor kafayı yiyorum artık göğüslerim dolmuyor uykusuzluk ve açlıktan dolayı bu konularda bana lütfen yardımcı olun ilk çocuğum tecrübeli değilim
Bir de son olarak kollarım tutmuyor artık bana kanguru önerebilecegiz sayfa var mı bende kanguru var fakat o 6. Aydan sonra kullanılır bu aya uygun istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim hepinizi çok öpüyorum