birprensannesi__ sizin hastanenizde farklı işliyor sanırım bizde öyle bişe yoktu küvezden çıktığında 2210 grmdı benim bebeğim Allah bir an önce kavuştursun yavrunuza çok zor bir dönem sizi çok iyi anlıyorum ama geçiyor yavrunuzu kucağınıza alınca hiç o günleri yaşamamış gibi olacaksınız bakın görün Allah sabır versin bebeğinize de bir an önce şifa versin