kızlar canım aşırı tatlı istiyor
gögüslerim de çok ağrıma ve şişme var
uyku çok var doğum kontrol hapı kulanıyorum diye adet olmadım 10 gündür geçme var ama ben dedim doğum kontrol hapı kulanıyorum diye dedim belki olmuyorum ondan diye acaba gebelik mi kızlar 1 hafta önce ara kanamam oldu diye gebelik yok diye düşünüyorum sizce