Uyumsuzz gayet normal bir durum bizde de öyle oluyor bebeğin ilk aylarında göğüs çok süt üretiyor bebek de küçük olduğu için yeterince ememiyor ve emmediği zamanlarda da süt akıyor.İerleyen aylarda bebek emmeyi iyice öğreniyor ve göğüs bebeğe yetecek kadar süt üretiyor ,fazlasını üretmiyor ve sadece emerken süt akıyor. Göğüsten ne kadar süt geldiğini bilemezsiniz ama bebeğin doyup doyamadığını bilirsiniz.Sürekli ağlıyorsa, az uyuyorsa, huysuzlanıyorsa ,bez çişle dolmuyorsa doymuyor demektir.