Sedaekrem Emzırme danısmanlıgı egıtımi alan oldu mu arkadaslar olduysa ne önerilerde bulundu danısmanınız benim bebegım meme reddi yasıyor sutum azaldı iyice.
Milena11 Sedaekrem bebiş ne kadarlık? önce meme reddinin kaynağına inmek gerek neden Red oldu emzik mi kullandınız biberon mu kullandınız? Mama mı aldı. Süt belki tazyikli geliyor belki doğru pozisyonda değilsiniz. Vs vs bir çok sebep var aşama aşama gitmek lazım
Sedaekrem Milena11 50 gunluk mama kullandı evet emzik de kullanıyor emzik vermezsem rahatlamıyor bıberonu kestim ama emzirmeye calıstım ise yaramadı
Milena11 Sedaekrem çok güçük annesi sabrın sonu selamet durumun iyiyse eğitim al (mama parası eğitimden daha pahalıya geliyor gerçi) çok yorucu süreç biliyorum ama başarabilirsin
Sedaekrem Biberonla gerı donlemeyi planlıyorum artık yapamıyorum sinirlerim de yıprandı canım da cok sıkkın olmuyor
Redpepper Ben aldım, iyiki almışım yoksa asla emziremezdim heralde. 3 aylık olduk bile. Her bebeğe göre yöntem farklı olabilir o yüzden bence danışmanlık alın
Sedaekrem Redpepper Bı tane emzırme danısmanı doktorla gsorustum 350 TL muayne ucretı verdi emzırme danısmanlıgı a ne der Allah bilir siz ne kadar ucret odedınız acaba
RainOverMe Silikon meme baslıgı denedınız mı bıberona alısan bebeklere bır hafta kadar onu kullanıp gerı memeye gecirdiklerini okumuştum.
Sedaekrem RainOverMe biberonla mı gogus mı o silikon baslıgı ı takıyorlar akis kçhızını yavaasşaltmak ıcın. Iberona da takılıyor sanırım
RainOverMe Sedaekrem gogse takılan baslıklar var bıberon baslıgı gıbı. Bıberona takıldıgını bılmıyrm, olabılır tabı🤗