Köy sütüne geçtiğim için uzun zamandır bebeğime pastörize süt almıyordum. Bugün BİM altın süt alayım dedim. Eskiden cam şişelerde satılmıyor muydu? Plastik tarzı yumuşak bir şişeye koymuşlar. Her yerde mi böyle, ben mi böyle denk geldim. Başka rastlayan var mı?