Merhaba anneler
Bebeğim 7 aylık olucak ilk doğdu zaman kundak yapmadım ama sonradan elleriyle kendini uyandırdığı için 4 aylık iken yapıtıgımda uykusu uzadı 2 saat nerdeyse kesintisiz yattı daha sonra bu süreç bebek büyükce düzelir ellerini tanır dedim ozaman kundaktan çıkarırım dedim ama olmadı sürekli kundakta azıcık kundak gevşesin ellerini çıkarıp emziğini çıkarıyor yada yüzünü elleyip kendini uyandırıyor. Artık bırakma zamanı geldi ama bunu nasıl yapıcam ? Elleri bağlı kalınca uyuyor geceleri bile benim gibi kundaktan bu aylarda bırakan varmı nasıl bırakmalıyım