Evet dudak dolgusu düşünüyorum çünkü çok rahatsız oluyorum şöyle ki rahatsızlığım aslında burnumdan kaynaklı bildiğiniz zenci burnu düşünün işte o var bende büyük ve dudaklarım kayboluyor yüzüme göre küçük ve bi dudak hattı yok hatta bu üst dudağıma yaptırabilirim sadece çünkü hem pigment kaybı var yani tenimle aynı renk bi küçük kısmı dudakta olan hafif pembelik yok o yüzden çok küçük duruyor öneriniz nedir yaptıranlar memnun musunuz kime yaptırdınız benim için önemli çok kafama taktığım bir durum çünkü