Oğlum 5 ay 25 günlük 2 haftadır tadımlara başladık bu son hafta artık sebze pürelerinden nerdeyse 1 çay bardağı yiyor 2 öğün yaptırıyorum acaba çok mu çünkü emmeyi asla istemiyor uykuluyken deniyorum 2 dk emiyor sonra çığlık kıyamet bende sağıp veriyorum. Acaba ek gıdayı mı daha az vermem lazım bir anda soğudu çocuk emmekten :(