Merhaba sevgili anneler💕
bebeğim 5aylık ama anakucağında yolculuk etmek istemiyor çok ağlıyor. Oturmak istediği için de oto koltuğu geldi aklıma. Abisinin oto koltuğu 9-36 kg acaba kullansam sorun olur mu kilosu koltuk için uyumlu ama önemli olan yaşı mı yoksa kilo yeterli mi bilemedim bilgisi fikri olan varsa söyleyebilir mi lütfen