Eymenbebeks BalAnne1 bence üzmeyin kendinizi 18. Aya kadar normal karşılanıyor. Benim bebeğim de çok geç yürüdü . 10 aylıkken emekledi. 13 aylıkken yürüdü .
Eymenbebeks BalAnne1 her çocuğun gelişimi farklı olur . Elbet yürüyecek böyle kalacak değil. Sonra da aman aman keske geç yürüseydi diyeceksin gör bak 😂🥰🥰🥰
Bebek2020_ BalAnne1 Kızım 10 buçuk aylıkken dönmeye başladı. 12 aylıkken çalışmalarımızla tutunarak yürümeye başladı. Kızımda hiç heves yoktu. Biz çalışma yaptığımızda sinirleniyordu. Tutunarak yürümeden sonra kendi istedi artık ve 14. Ayda yürümeye başladı.
Daniel BalAnne1 Benim kizim 2 yasinda yurumustu ilk disi de 16. Ayda cikti hic bir sey olmaz korkmayîn simdi sapasaglam cok sukur 14 yasinda