Merhaba oğlum 3 gün sonra 7 aylık olacak. Doktorumuz 7/9/14 ay bexsero 13 aylık nimenrix yapılacak dedi. İlk oglumda da o şekilde yapılmisti. Fakat sağlık ocağı 9. Ayda kızamık aşısı Yapilacak dedi. İki asi birbriyle çakisacak sorun olur mu acaba. Doktorumuz başka şehirde telefonuda yok.sizler kaçındı aylarda yaptırdıniz acaba