Bebeğim 6 aylık. Yerdeyken sürekli belini kaldiriyor kendini sıkarak. Doktora her gittiğimde söylüyorum normal diyor. Ama aşırı huzursuz ağlıyor kendini çok sıkıyor yerde durmak istemiyor sanki böyle belinde sirtinda bisey batiyormus gibi kucağa alınca sakinlersirdi ama kucakta da durmuyor artık. Ek gıda dönemindeyiz kendini sıkmaktan bisey yemiyor yemek istiyor aslında ama yiyemiyor