Kızlar bebeğim 3 aylık emzik almıyor beni emzik gibi kullanıyor sürekli memede. Artık göğüslerim kanamaya başladı çok kötüyüm. Evde 6 çeşit emzik var hiçbirini almıyor. İnstagramda denk geldim philips avent soothie diye bir emzik varmış. Amerikada doğar doğmaz veriliyormuş medikal emzikmiş. Anne memesine çok yakın bir silikonmuş.satıcıya sordum şimdiye kadar bir tane almayan bebek vardı onun da emme problemi vardı dedi. Şimdi sipariş verdim kullanan var mı? Bebeğiniz ne tepki verdi yazar mısınız?