@Havvakck ben mama veriyorum dogdugundan beri emmedi yavas yavas yukselttim onun doyumuna gore, dedigim gibi her bebek farkli bizimki biraz fazla yiyodu 2 saatte bir cok fazla yemeye basladi, gece ama baya uyuyodu bikac saat o ara actim arayi kalktiginda baya ac oluyodu 180 verdim sonra bidaha 4 saat sonra acikti baya tok tuttu onu ondan sonra bu şekilde devam etti tabi her zamanda boyle duzenli gitmiyo onun acıktığı zaman veriyorum tutmak mumkun degil cunku, uyku saatlerinide hic kaldirmam o acıktığı zaman kalkiyo zaten ben hic uyandirmiyorum, sizin bebeginiz kac aylik şuan?