baloglum2 16.5 aylık şu an ve baya huyu suyu değişti bu ara. Atağa yeni giriş yaptı bitişi düşünemiyorum😅 iştah ek gıdaya geçtiği günden bu yana hep berbat. Az yeyip doyangillerden😄 uykuları da çok düzensiz olmaya başladı ve baya yorucu oluyor. Genel anlamda sürekli meme meme diye peşimde dolaşıyor. Tam anlamıyla yapışık ikiz olduk biz de😅 kelime olarak da ; anne, meme, mama, baba, dede, gel bu kadar🙂