Bebeğim ayın 11 inde 9. Ayına girecek hastalandı bogazı tahriş oldu. Bundan ek gıdayı yutmakta zorlanıyor. Bıberonda doyuru sıvı kıvamda neler hazırlayabilirim. 6 tane dişi var. Bı de hasta olmadan önce corbalar yapıyorum püyürlü oldu suruce yemıyor kendini kustuyor öğürerek nası alıştırabilirim pilav vs. Gıbı yiyeceklere yardımcı olur musunuz. Hiç emmedi kendısı mama kullandım bu saate kadar ama maddi durumdan dolayı doktora danıaıp gecleri için bebe bisküvisi ve laktozsuz süt kullanıyorum. Hastandıgının ılk zamanları bunu içiyordu şimdi artık bunu da içmiyor zaten minypn bı bebek daha çok zayıflamasından korkuyorum ve de hala bu ay olmasına ragmen gaz problemimiz devam edıyor. Ayrıca en ama en ıstahlı yedıgı çorba bal kabagı corbası nasıl dıger yıyeceklere alıstırabılırım yardımcı olur musnuz lütfen ilk bebeğim henüz