Bebeğim 3 ay 12 günlük oldu. Önceden acıbademde gizem samlıya gidiyorduk. çok memnunduk herşeyi anlatıyordu sormadan. Ama biraz pahalı olduğu için başka doktora geçtik, ama o da hiç bir şey anlatmıyo. Boyuna kilosuna bakıp gönderiyo. Sorarsam cevap veriyo ama bazen tatmin olmuyorum. Lütfen her şeyi anlatan soru işareti bırakmayan bi doktor önerin 🙏