Turuncukafa15- Lütfen bilenler yazabilir mi ? Öksürüğümz geçmiyor doğal yolla denedm antıbytk denedl iğne aynı şekilde ama olmuyor 😔😔 iyi bir doktor arıyorum
Turuncukafa15- kenankaan teşekkür ederim 🌸o hastanede ali kuh a gitmişdk memnun kalmadk o doktoru deniyelim
kenankaan Turuncukafa15- benim doğumuma da girdi çok iyi bir doktor kendisi, oğlumun epilepsi rahatsızlığını fark edip Adana’ya ehil bir doktora gönderdi bizi, her konuda bilgilidir. İnşallah siz de memnun kalırsınız
Alpbeybi Turuncukafa15- İskenderun’dalar galiba ama Yasemen Canöz Karaca. İnstagram’da @annesutudoktoru ve Mehmet Ali Yavuz @bebekuykudoktoru
Turuncukafa15- Alpbeybi teşekkür ederim ama antakya olsa daha iyi olur benim için 🌸yine iyi birini bulamazsam düşünürüm