Cnr060621 Oğlum 6 aylık yüz üstü düşmüş ağlamaya başladı aldığımda sustu hemen , alnında bi kızarıklık var , çok korktum 😞 ne yapabilirim şu an hastaneye gitsem mi
minesz21 Cnr060621 çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun öncelikle sakin olun bebeğinizi gözlemleyin eğer kusma gözlerde kayma halinde bi tuhaflık görürseniz götürün 2 saat uyutmayın
SalEz Cnr060621 yatağın yüksekliği ne kadar? Bebeği gözlemle uyutma hemen kusma gözlerde kayma felan olursa hemen hastaneye götür
Wolverine Cnr060621 Yüksek mi çok düştüğü mesafe? Aşırı ağlama, gözlerde kayma, kusma, anormal bir davranış olursa muhakkak gidin hastaneye.
Mucizebebek03 Cnr060621 uyumak isteyecektir çarpmanın etkisinden 2 saat uyutmayın gözlemleyin kusarsa götürün ama eğer sert kafa üstü düştüyse hemen götürün kafa filmi çektirdin içiniz rahat olsun geçmiş olsun
Rabia6025 Benim oğlanda düşmüştü ben doktora götürmüştüm içinize sinmiyorsa götürün bizde bişey çıkmamıştı şükür
Cnr060621 Wolverine 50-60 cm var , ağlamadı hiç düştüğü için korkmuş galiba kucağıma alınca sustu yatırdım vücuduna baktım gülmeye oynamaya başladı
Wolverine Cnr060621 Gözlemleyin bakalım ilerleyen saatlerde anormal bir durum hissedersen gidersiniz. 🙏🏻 Geçmiş olsun tekrar
Anne_bali Cnr060621 benimde düştü ve kafası acayip şişmişti götürdüm.kusma kayma yoksa ayakları üzerine bastığında basabiliyosa ellerinden tutup yatarken kendine doğru çekiyorsun başını tutabiliyorsa sorun yok demişti..böyle dusmelerde hafif damar ezilmesi olabilir ama çok küçük olduğu için tomografi de zaten görünmez boşuna işin vermeyelim demisti
Mucizebebek03 Cnr060621 benim kziim da düşmüştü film çektirdik kafatası çatlamıştı o zaman 🥺ameliyat dediler ama kurban olduğum ALLAH iki gün sonra gidince çatlak yok kapanmış dedi☺çocuk bu ihmale gelmez yine de sürekli gözlemle onu cnm bi şey varsa huysuzluk bile yapsa götür