Vera04 7 aylık oğlum var,Mayıs’ta doğdu,yaz sıcağında İzmir’de Prima Pure (Şimdi ismi değişti Harmonie oldu) ile hiç ciddi pişik problemi yaşamadık.Bir defe olduğunda da tyrocid krem kullanmıştık hemen geçirmişti tavsiye ederim klasik pişik kremleri ile sonuç almak daha zor oluyor,bir kaç gün içinde etki edecektir,doktorumuz önermişti.Siz de doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz isterseniz tavsiye ederim.