Oğlum beş buçuk aylık. Sanırım balgam var onu atamıyor sürekli öksürüyor. Burnu da tıkalı gibi. Sağlık ocağına götürdüm serum fizyolojik aldım temizliyorum. Genzi dolduğu için öksürük olur daha çok erken ilaç ya da antibiyotik vermek ancak ateşi de olursa calpol ver dedi. Ateşi yok ama çok öksürüyor kıpkırmızı oluyor. Böyle bir şey yaşayan var mı neler yaptınız öksürük için