Kızlar dondurucu atmak istiyorum ama YouTube baktım çoğu kişi dondurucudan çıkınca kötü koku yayıyor pişirmesi falan sıkıntı demişler.
ben genelde fırında pişiririm ama hiç dondurucuya atmadım, atıp fırında pişiren var mı
püf noktaları bana yazabilir mi