Busra-04 Merhaba Hanımlar pazartesi doğum yaptım bugün 4 gün bebeğimin göbek bağı düşmek üzere bu bir sorun teşkil eder mi göbek deliğinin içi tamamen temiz değil yani göbek bağının devamı oluyor sanırım içindekiler böyle bir durum yaşayan var mı
Arenilay- Busra-04 bizim 5. Gün düştü sıkıntı olmadı sadece damar kalmış onuda doktor yaktı başkada birşey olmadı🤔
Hilal-95 Busra-04 bızımde 6. Gün düştü snrasında braz lekelendı ama doktor sıkıntı yok normal dedi zaten doğar doğmaz K vitamını yapılıyomus gerekırse tekrarlarız dedi ama toparlanıyor düşsün kurtulun işte😃
Caglarass Busra-04 Oğlumunda 5.gün düşmüştü. Minik parçalar vardı bende iyice kuruyunca temizlemiştim onları
mummy Busra-04 zamanla içi de temizleniyor merak etmeyin herhangi iltihap kanama yoksa sorun değil bizim de 5.gunde düşmüştü