arifekldrm Bebeğim 17 aylık 3 gün oldu memeden keseli ama içim vicdanen rahat değil zorla kesmedim meme istemediği için fırsat bilip kestim aslında ama tekrar vermek istiyorum verebilir miyim acaba
Pembebeyzmavi arifekldrm kızım 15 aylık çok istiyorum memeden kesmeyi nasıl yapıcağımı bilmiyorum siz nasıl yaptınız? Bu arada kendi istememiş kesmişsiniz hem zaten 17 aylık niye vicdan yapıyorsunuz?
Minnosyanak arifekldrm 19 aylığız 20 gün sonra uçak yolculuğu yapacağız ilk kez kalkıl ve inişte emzirmem gerek diye kesemiyorum yoksa kesmek istiyorum bende 😧
arifekldrm Pembebeyzmavi Gün içerisinde hiç birsekilde meme istemedi bende teklif etmedim. Zaten yemek falan yiyor diye sütte içiyor dedim beni keyfi emiyordu o yüzden bıraktım ama bazen meme diyor daha küçük diye tekrar vermek istiyorum ama sütun pihtilasmistir diyen oluyor olmaz diyorlar
Pembebeyzmavi arifekldrm nasıl uyutuyorsunuz peki memesiz mi? Yani karar sizinde 3 gündür emmemiş çocuk ben olsam asla ger dönmezdim yolumdan😂 ben memeden çok çekiyorumda ondan böyle konuşuyorum
arifekldrm Pembebeyzmavi valla döndüm 🙈🙈 yani devam sütü içiyor 100 ml Kendi kendine uyuyordu yanına uzaniyordum temas hastası olduğu için saçlarımlw yüzumle oynayrk uyuyordu gece de öyle süt iciriyordm
Gulay55 Valla istemıyorsa vermeyin benımkı de 16 aylık ama ek gıda hıc almıyor desem yeridir sadece emmek istiyor bende bıraktırmak ıstıyorum
arifekldrm Gulay55 Benimki emerken çok güzel yiyordu iki gündür hicbsiry yemiyor doğru düzgün aç aç bekliyor bugün çok istedi meme diyerk yanına yatiyordum hemen emziği cikartiyordu meme verecem sanıyordu ama inanin vicdanen rahat edemedim yani hiç mutlu hissetmedim kendimi
arifekldrm Minnosyanak ya inanın o kadar zormuş ki memeden kesmek hani çocuk istemese bile ben kendimi çok kötü hissettim yüzüm gülmüyor dj ona yok dedikce içim parcaniyordu