Mommsf1 Oğlum yarın 7aylık oturabılıyor ama yana devrılıyor yada öne eğiliyor bir sorunmu var yoksa sizce normalmi
zsila Mommsf1 benimki 8.aya girecek hala tam olarak oturamıyor. En fazla 3 dakika,sonra hop yan tarafa devriliyor. Destekle oturuyor ama desteksiz 3 dakikayı geçemedik
Taze-Anne28 Mommsf1 benimkide 7 aylık otursa oturcak da sıpa oturmayı hiç sevmiyor ama 2 ayağının üstünde tay tay bile durabiliyor oturmasın dikilsin habire 😂
Arenilay- Mommsf1 kare çamaşır sepetine 1 hafta oturt önüne de oyuncaklarını koy boş buldukca oturt 1 hafta sonra oturur🤌🏻 Burda @Tombikdonerartikcokpahali annemiz önermişti galiba 7 aylık benimde oturamıyordu annemiz yazmış oturtdum 1 hafta suan uyuyana kadar oturur kendi oyun oynar 7.5 aylığız😊
Mommsf1 unkurabiyesii arkasına yastık vs koyarak 5buck 6aylık ken basladık ama daha tam degıl mama sandalyesinde oturablryor ama normal de daha tam degıl
unkurabiyesii Mommsf1 ozaman daha normal tam desteksiz oturamaması 😊 siz yastıkla vs devam edin 8 olmadan oturur merak etmeyin 😊
baloglum2 Mommsf1 normal canım.Oğlum 8.ayın sonunda tam anlamıyla oturdu.Şimdi 18 aylık olmak üzere 🌸