Volmine o tavukların kaldığı kümesler yemleri benzini hepsi dolara bağlı biz dışa bağımlı bi ülkeyiz en yerli dediğimiz üründe bile dolar artınca fiyat artar maalesef, yumurta başına 0,2 krş zam yapmışlar bence normal dolar arttığı sürece zamlar katlanarak artacak bir daha gittiğinizde 36 tl yede alamayabilirsiniz. Ne diyeyim sebep olanların Allah cezasını versin.