Merhabalar
tam 6 ayligiz tadimlara basladik. Kizimda coklu gida alerjisi var. testinde havuctan bahsetmemisti doktorumuz. Havucu denedigimiz 2. Gunde malesef kizarmalar oldu. Doktorumuzun yonlendirmesiyle havucu kestik. Sorum su alerjik bebek annelerine, boyle bir durumda bir daha ne zaman havuc denediniz cocugunuza ? Tabi doktorumla birlikte ilerliyoruz ama yine de merak ettim.