Kendimi çok kötü hissediyorum kaç gündür hasta gece uykuları kötü bende hasta oldum artık çok yoruldum sabah uyandı besiginden aldım yanıma koydum oda uykuluydu o an bende bir anlık dalmışım düşme sesine uyandım yerden nasıl aldım bilmiyorum yatağın yüksekliği 60 cm civarı parkeye yüz üstü düştü kafasının sol tarafı bide göz altı kızardı morardi doktoruna yazdım 2 saat kadar uyutma ellerinle hareketler yap takip ediyormu kontrol et fışkırır tarzda kusması olursa hemen getir dedi için içimi yiyo sabah 9 civarı oldu bu olay daha az önce uyuttum kusması vs olmadı ellerimi takip etti hatta oturdu oyuncagiyla vs oynadı sesler çıkardım onlara tepki verdi kendi kendine çıkardığı sesleri vs keyifli bir şekilde yaptı tutunarak ayağa kalktı bir sorun var gibi durmuyor ama 24 saat önemli diyorlar 3 saat oldu sonrasinda belirti vericek şeyler olabilirmi içim içimi yiyor 😔😔