Anne_bali yusufmertmom PTT ye yatana kadar işlem devam ediyor yazar yatınca ödeme aşamasında yazar..benim öyle oldu
Madu birprensannesi__ Doğum parası 300 tl anneye veriliyor. Süt parası 232 tl eğer çalışmayan bir anneyseniz eşiniz alabiliyormuş sizin adınıza. Şu an çalışmıyorum ptt den almaya gittim süt parasını vermediler🥶
Madu birprensannesi__ Başvuruları doğumdan hemen sonra eşim yaptı ama yanlış bilmiyorsam süt parası için SGK ya, doğum parası için Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ne başvuru yapılıyor.
yigitpasaninannesi_35 yusufmertmom sizin gitmeniz gerekiyor ve bendede öyle yazıyordu gittim direk verdiler bence gidin yatmıştır o büyük ihtimalle alabilirsiniz