Manolya_a Kızlar sağlık çalışanların maşşlarına zam gelcekmş bende işe başlıcam fakat pek bilgm yok 1.5yasnda bebegm var çalıştgm yerde yani hastanede cocuk bakılma yeri var mı hani bakıcı tutsam orda baksa öyle biryş varmıdır öyle bi yeri hastanede..
Happygirl8 Manolya_a bebeğinize hastanede baktırmak mı 😲 öyle bi yer olsa da hijyenik değildir 💆♀️ hastanede binbir türlü insan var mikrop yuvası oralar 😄