Ben bi nezle gibi oldum bendende 3ay 23 günlük küçük bebeğime geçti şimdi burnu tıkalı ve öksürüğü var serum fizyolojikle burun tıkanıklıgını açmaya çalısıyorum ayaklarının altına bebek viks sürüyorum ılık duş aldırıyorum sadece 2 çay kaşığı ıhlamur veriyorum 2günde bir sağlık ocağındaki doktor hırıltı duymadım ciğerleri gayet iyi dedi bu yaptıklarına devam et dedi ama öksürük biraz arttı gibi geliyor napsam başka bilemedimm önerebileceğiniz başka bir şey varmı