minikleomam Kızlar aptamil 1 kullanıyoruz genel bir stok sıkıntısı var sanırım 900 gramı hiç bir yerde eczane market vs bulamadık. Yükselen fiyatlardan dolayı mı kaldırdılar acaba bilgisi olan var mı ?
Nuraydmr minikleomam Biz de hipp combiotic 1 kullanıyoruz aylık alıyoruz mamayı. 7 tane almak istemiş eşim satmak istememiş market çalısanı yasak diye. Güç bela almıs eşim sanırım zam gelecek ondan böyle yapıyorlar.
Kelebeklerdeniz23 minikleomam sanırım o yüzden. Bizim eczacımız tanıdık aptamil kullandığımı biliyor abla elimizde 5 adet kaldı 30 tl kadr zam yapılcak zamdan önce gelin alın isterseniz diye uyardı akşam. Eşim az önce gitmiş 4 kutusunu almış. İkiz olunca bizde mama su gibi tükeniyor. Bu zamanlardan sonra napcaz hiç bilmiyorum…
Kuzeyin_annesii minikleomam ben hep 1200lük aldım fiyat açısından daha iyi olduğu için. E bebekte ve babymall da vardı
minikleomam Nuraydmr evet bizde trendyol marketten aldık elimizde yok diye iade ettiler paramızı tamamen yalan maalesef
minikleomam anayimbenn sanki çok ucuza alıyormuşuz gibi ne olacak bu halimiz. Benim bebeğim sırf mamayla besleniyor 5 günde bi kutu bitiyor işimiz çok zor
minikleomam Kelebeklerdeniz23 Allah hepimizin yardımcısı olsun bize de 900 gram 5 gün yetiyor sizin işiniz daha zor 😔
Irmakprensesinannesi minikleomam valla sizin daha da vahim bizde yine emdiği için daha uzun süre gidyr mama sma optutra 800 gr 15 gün gidyr yaklaşık
Hiranurun_annesi38 Bende sadece mama kullanıyorum Aptamil 1 900 Gr olandan 10 gün gitmiyo bile 145 TL migrosta napacaz peki bu millet napacak ben anlamıyorum küçücük bebeğin rizkina bile göz dikiyorlar 😥