Arkadaslar ben cocuk doktoruna da gittim cocuk psikiyatriye de. Memede kararli olun dediler. Kararliyim ama oglum 3 yas 1 aylik oldu hala memeden kopamiyor. Gece sabaha kadar yemin ediyorum abartmiyorum sabaha kadar mememi oksuyor delirdim resmen gecenin bir koru uyandim yeter artik birak dedim iteledim sonra oturma odasina gectim ya resmen koala gibi geldi aglayacak götümde uyudu sarildi bana. Onu cok iyi anliyorum benden ayrilmak istemiyor hergun onunla yatiyorum bana sarilarak uyusayada yapisik uyusa asla lafim yok ama gercekten taciz edilmis gibi rahatsiz oluyorum eli sabittr durmuyor surekli vucudumda gezdiriyor tahammul edemiyorum yapma deyince agliyor sadece ben ne yapacagim 😣😣meme emmeye de calisiyor ama diyorum sadece dokunabilirsin emmek yok bu seferde oksuyor yaliyor sariliyor tahammul edemiyorum